CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, October 18, 2008

@ abouts us @



( NURUL SYAHIDA BINTI ROSLAN )

hey beb...! Ni i nak citer ceber ckit about my self..name as u all know..nurul syahida binti roslan, and all my fwen call me cida. i live at slangor, the place that famous dgn sate Kajang. now im study at kolej iSlam at mlake.. i ni ialah peminat kipas susuah mati cite korea and also anime japoon.so, saper yg ley in ngan i,bley laa kite jd geng.hehheh..i really like to make lots of fwens. so that dapat merapatkan ukhuwah islamiah sesame kite. rite!!
kay lah x mo celoteh pjg sgt... so, akhir kata salam ukhuwah from me and marilah kite kumpul an pahala banyak2 tok bekalan for our jorney to meet ALLah s.w.t. salam ..

( NURAIN BINTI ABD HAMID )

Kay skrang it's my turn plak tok perkenal an diri. my name is nurain binti abd hamid n all my member call me ain. now i live at bukit gambir johor mari... i pown salah satu geng gan cida coz kiterong ni is the lover of drama korea.. diri ini ske memasak..bley jd isteri mithali dah tau... fvroit foods is mknan yg pedas2..so saper yg nak blaja masak, meet me yaa..hehhehe...for all people outs there come join us at ktiam..hehhehe promot kolej plak...kay r thats all from me,sayonara..

0 comments: